Ծեսը՝ որպես մշակույթի ժառանգման, փոխանցման մեխանիզմ
«Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց»
«Տեառնընդառաջը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում» նախագիծ
Նախատեսված է՝
Նախակրթարանի սաների, դպրոցի սովորողների, դասավանդողների, ծնողների, այլոց համար
Ժամանակահատվածը՝
Փետրվարի 13-14
Նպատակ՝
Ազգային ծիսական ավանդույթների, մշակույթի փոխանցում, յուրացում
Խնդիրները`
- ծիսակարգի ուսումնասիրություն
- Տեառնընդառաջի ազգային ծիսական երգերի, պարերի ընտրություն, ուսուցում, կատարում
- ծիսական ուտեստների պատրաստում, ձևավորում
- ազգային պարերի, պարերգերի ուսուցում, կատարում
- ծիսական միջավայրի ստեղծում
Մասնակիցների նախնական կարողություններ ու հմտություններ՝
երգելու, պարելու, ստեղծագործելու, մտքերը հստակ շարադրելու կարողություն
Միջավայրը՝
ներքին բակ
Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ
Նախագծի իրականացման ընթացքը՝
Ուսումնասիրել Տեառնընդառաջ -ի ծիսակարգը, առանձնացնել այն ծիսական գործողությունները, ծիսական ուտեստները, խաղերը, որոնք իրագործվելու են: Ընտրել և ուսուցանել Տեառնընդառաջի ծեսին հատուկ ծիսական երգեր, ազգային պարեր, պարերգեր: Խաղալ ազգային ծիսական խաղեր, որոնք կարող են ուղեկցվել ազգային պարեղանակներով: Պատրաստել հարսի և փեսայի ծիսական տիկնիկներ, խաղարկել հարսանեկան ծիսական հատված: Տեառնընդառաջի ծիսական կրակի համար ընտրել և նախապատրաստել համապատասխան փայտեր: Իմանալ կրակի վրայից թռչելու անվտանգության կանոնները:
Նախագծի ամփոփում, գնահատում
Սովորողները
- կիմանան՝ որն է ազգային ծեսը, տվյալ դեպքում՝ Տեառնընդառաջը
- կկարողանան կատարել ծիսական երգեր, պարեր, խաղերգեր, պարերգեր, ծիսական գործողություններ, պատրաստել ծիսական պարագաներ
- կլինեն ազգային մշակույթը կրող, փոխանցող
Նախագծի արդյունքների հրապարակում, տարածում
Արդյունքները կհրապարակվեն բլոգում։